Yleinen virhe, joka vie markkinoinnista tehon

Alkaako yrityksesi verkkosivuston teksti ja myyntipuhe kuvauksella siitä, mitä yrityksesi tuottaa? Ja jatkuu kertomuksella siitä, miten tuote tai palvelu tuotetaan?

Itsestä puhuminen on varsin yleinen tapa aloittaa yrityksen esittely. Se ei kuitenkaan ole paras mahdollinen, sillä potentiaalisen asiakkaan kiinnostus herätetään tehokkaammin puhumalla asiakkaalle tarjottavasta hyödystä. Näkökulman vaihtaminen minusta sinuun ei ole vaikea tehtävä. Esimerkiksi hotelli- ja majoitusala osaa tämän jo hyvin: tarjotaan elämyksiä, virkistystä ja  saavutettavuutta eikä esimerkiksi lepäämis-, peseytymis-, ruokailu-, pysäköinti- ja siivouspalveluita laadukkaasti kalustetuissa ympäristöissä.

Markkinoinnin ydinviestien rakentaminen kannattaa aloittaa tutustumalla asiakkaan arkeen, tarpeisiin ja ongelmiin. Jo muutama keskustelu auttaa ymmärtämään, millä sanoilla kohderyhmäsi puhuu tarpeistaan ja missä yrityksesi voisi olla avuksi. Omien oletusten varassa tätä työtä ei kannata kovin pitkälle tehdä.

Fiksuinkin keino- ja kanavavalikoima on tehoton, jos viestit: ”tätä-saat-meiltä-ja-näin-sen-tuotamme”. Jos haluat parhaan tuoton myyntiin ja markkinointiin käyttämällesi rahalle ja ajalle, muotoile siis pääviestisi asiakkaan auttamisen ajatuksella: ”näin-helpotat-arkeasi” – unohtamatta kuitenkaan kertoa siitä, miten yrityksesi voi olla tässä avuksi.

Kirjoitus on julkaistu myös Suomen Uusyrityskeskusten verkkosivustolla.

 

Parempi tapa yrittää

“Business is about relationships. Without relationships you have no business. Without relationships you have no business being in business. In fact the business you’re really in is the business of building relationships.” – George C. Fraser

Kymmenvuotista yrittäjäntaivaltani on leimannut, rikastanut ja vauhdittanut tiivis verkostomainen toiminta. Tuoreina yrittäjinä keräsimme yhtiökumppanini kanssa rohkeutta ja kolkutimme palkitun designtoimiston ovea ajatuksena saada yritys mukaan kumppaniksemme mittavaan julkisen sektorin kilpailutukseen. Toimme heille uudenlaista osaamista, saimme toimiston mukaan – ja voitimme sen tarjouskilpailun yhdessä.

Työt ovat vuosien mittaan vetäneet kumppaneita yhteen ja erikseen. Uusia yrittäjätiimejä on rakennettu aina uusiin tarpeisiin, mutta työystävyys on jäänyt elämään. Viime vuodet olemme tiiviinä tiiminä palvelleet asiakkaita kolmen yrityksen yhteisellä Hanke viestii -brändillä.

Miten tiiviitä kumppanuuksia rakennetaan?

Esimerkiksi näin:

  1. Pohdi, millaista osaamista tueksesi toivot ja hahmottele yhteistyökuviota tulevien ehdotusten pohjaksi.
  2. Käy tapahtumissa ja paikoissa, joissa pääset tutustumaan muihin yrittäjiin.
  3. Ehdota rohkeasti yhteistyön kokeilemista.
  4. Älä pihtaa. Kumppanikandidaatteja ei pidä nähdä kilpailijoina vaan resursseina, joiden osaaminen ja verkostot täydentävät omiasi. Lopputulos on varmasti enemmän kuin osiensa summa.
  5. Kirjaa tehtävien ja tuottojen jako sekä toteutusaikataulu taulukkoon tarjousvaiheessa. Ota kumppaneiden allekirjoitukset ja voilá  – yhteistyösopimus on valmis.
  6. Ole joustava, kokeile rohkeasti ja luota ihmisiin.

Poimintoja matkan varrelta

Hanke viestii -tiimi Vantaan kaupungin kumppanina (2018)

Tiimin voimin eduskunnassa (2015)

Nopeimmin kasvava kohderyhmä haltuun (2012)

Uuden Salon viestintä ja markkinointi (2010)

Lopuksi vielä lämpimät kiitokset tuloksekkaasta ja iloisesta yhdessä tekemisestä Marja-Liisa, Sari, Toni, Taru, Helena, Simo, Raila, Tuomas, Maria, Ilmo ja Aino!

Kiinteistömarkkinointi – siellä missä asiakkaatkin ovat

Kiinteistönvälitys- ja rakennusala on digitaalisuudessaan monella tapaa markkinoinnin edelläkävijä: erityisesti laadukkaat valokuvat, videot ja virtuaalitodellisuus osataan hyödyntää monia muita toimialoja paremmin. Upeat kuvat herättävät vanhat, uudet ja vielä suunnittelupöydällä olevat kohteet eloon.

Miksi asiakkaan kannattaisi sijoittaa juuri sinun kohteeseesi?

Tomitpa alue- tai kiinteistökehityksen, uudisrakentamisen tai kiinteistövälityksen alueella, voit saavuttaa kilpailuetua tuomalla visuaalisen viestinnän tueksi tekstejä, jotka erottuvat massasta. Kun kerrot hyödyistä ja viestit asiakkaitasi kiinnostavista aiheista vakuuttavasti ja innostavasti, rakennat luottamusta ja pysyviä asiakassuhteita.  On tärkeää, että tavoitat asiakkaasi näille itselleen tärkeissä kanavissa – blogit, Adwords, Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter kuuluvat jokaisen markkinoijan  työkalupakkiin.

Uusia keinoja ja kanavia testaamalla ja systemaattisesti hyödyntämällä rakennat henkilöbrändiä sekä yrityksesi ja kohteidesi tunnettuutta ja haluttua mielikuvaa. Sisältömarkkinointi ja mediajulkisuus ovat loistavia keinoja kilpailussa erottumiseen.

Tässä kaikessa olemme mielellämme avuksi! Kiinteistö- ja rakennusala on vahva osaamisalueemme.

Innostu somesta

Kiinteistöalan koulutuskeskus Kiinko järjesti vuoden 2018 Kiinteistösihteeripäivät Tampereella 17.-18.5.2018. Meillä oli Marja-Liisa Torniaisen (Pisteen paikka Oy) kanssa ilo olla mukana vetämässä sosiaalisen median koulutusta ja työpajaa teemalla Innostu somesta!

Aamupäivän aikana jokainen osallistuja pääsi työstämään omaa some-suunnitelmaansa – miksi somessa kannattaa olla (aktiivinen) & mitä viestiä, kenelle ja missä?

Jos kaipaatte innostusta ja ideoita somen käyttöön, olemme mielellämme avuksi! Lue lisää koulutuspaketista ja tilaa Innostu somesta! -työpaja omalle tiimillesi.

 

Julkiset hankinnat ostajan ja tarjoajan silmin

Vantaan Yrittäjien hankinta-aamu 3.5.2018

Meillä oli ilo olla kertomassa kymmenen vuoden kilpailutuskokemuksiamme yrittäjäkollegoille ja Vantaan kaupungin edustajille kaupungintalon valtuustosalin juhlavissa puitteissa.

Kokosimme puheenvuoroomme myös ohjeita kilpailutuksissa menestymiseksi. Yllättäen nämä asiat eivät juuri eroa mistä tahansa myyntityöstä: olennaista on asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja näitä tarpeita vastaavan tarjooman rakentaminen joko yrityksen omasta osaamisesta tai kokoamalla se verkostokumppaneiden tuella.

Kootut opit:

  • Kartoita potentiaaliset asiakkaat, rakenna markkinointirekisteri
  • Tee sisältömarkkinointia = Helpota elämää, auta ratkaisemaan ongelmia
  • Rakenna verkkosivustosta markkinoinnin moottori
  • Selvitä asiakkaan tarpeet
  • Kokoa tarvittaessa osaava porukka, ryhdy rohkeasti veturiksi
  • Paketoi ryhmittymän osaaminen
  • Tekemällä oppii, myös tarjouskilpailuissa älä lannistu

Tilaisuuden ohjelma ja evidan esitysaineisto

Pääkaupunkiseudun hankintakyselyn avaus ja johtopäätökset
Pentti Komssi, hankintaneuvoja, Pääkaupunkiseudun Yrittäjät

Vantaan hankinnat – myös pienyrityksille
Katja Koskelainen, hankintapäällikkö, Vantaan kaupunki

Tavoitteet julkisille hankinnoille
Hannamari Heinonen, elinkeinopolitiikan asiantuntija, Suomen Yrittäjät

Vaikeuksien kautta voittoon
Sari Olsio, evida Oy/Hanke viestii -tiimi
Tiivistelmä

Henkilöbrändäys puhuttaa

Itsensä markkinoiminen on ajankohtaista nyt ja aina. Hommaa ei voi väittää turhaksi, sillä verkosta haetaan henkilön nimellä tietoja opiskeluajoista alkaen läpi uran, eläkeläisen luottamustehtäviin asti.  Henkilöbrändäys ei palkitse vain työnhakijaa, se tuo yhtä lailla arvoa myyjälle, yrittäjälle tai  asiantuntijalle . Parhaimmillaan työn tuloksena vauhtia saavat ura, yritys, koko elämän haluttu suunta.

On fiksua näyttää itsensä parhaassa valossa, kuten valokuvaaja Milla von Konow sanoo.  Osaamisen näkyväksi tekemisen on oltava omannäköistä ja aitoa – mainosmaisten sisältöjen tuottamiseen ei kannata tuhlata kenenkään aikaa.

Henkilöbrändin rakentamisen kulmakivet:
#1: Erotu kuvavirrasta, vakuuta visuaalisesti.
#2: Ole oma itsesi. Käytä yksinkertaisia, mutta vahvoja sanoja kertomaan siitä, mitä osaat ja mitä haluat osaamisellasi tehdä.
#3: Elä kuten opetat. Brändisi on osa sinua, ei vain sisältöjä paperilla tai verkossa.

Henkilöbrändin rakentaminen kannattaa aloittaa samalla tavalla kuin mikä tahansa strateginen kehittäminen: määrittele alkuun tavoitteesi, keitä tavoittelet, missä kanavissa, mitkä ovat pääviestisi, mitä kerrot privaattipuolestasi ja millaisen tunteen haluat viesteistäsi välittyvän. Kun työ on käynnissä seuraa aktiivisesti, mitä sinusta sanotaan ja vahvista positiivista julkisuutta.

 

Sijoittaja ja yrityskehittäjä, muista markkinoinnin taikapöly kasvun vauhdittajana

Pääomasijoittajana haet portfolioosi kohdeyrityksiä, joilla on positiivinen kassavirta, kasvumahdollisuuksia ja potentiaalia kestävään arvonluontiin.

Kiihdyttämön, kehittämisyhtiön tai yrityshankkeen edustajana  tunnistat yrityksen kaupallisen osaamisen yhdeksi sen menestymisen avaintekijöistä. Vain sellaisen yrityksen arvo  kasvaa, joka onnistuu aidosti ratkaisemaan asiakkaan tarpeen ja palvelemaan asiakkaitaan jatkuvassa vuorovaikutuksessa.

Aktiivisena omistajana tai  yrityksen kehittäjänä voit luoda merkittävää lisäarvoa varmistamalla, että kohdeyhtiösi todella tuntevat ja tavoittavat potentiaaliset asiakkaansa. Ja osaavat puhutella niitä.

Peukalosääntö on hyvin yksinkertainen: älä markkinoi innovaatiota, vaan asiakashyötyä.

ELY-keskuksen haku avoin 9.2 asti – vielä ehtii!

Työ- ja elinkeinoministeriö (TEM) on sertifioinut evidan ELY-keskusten kumppaniksi tuottamaan Markkinointi ja asiakkuudet –konsultointipalvelua koko Suomessa. Sopimuskausi on päättymässä pian, mutta päätöksenteko ELY:ssä käy ketterästi ja vielä ehdit käynnistää kehittämishankeen kevääksi tai kesäksi ELY-keskuksen 75% tuella.

Markkinointi ja asiakkuudet -konsultointipalvelua kannattaa käyttää, koska:

  • hakeminen on helppoa: jätät hakemuslomakkeella verkossa vain yhteystietosi ja parin lauseen kuvauksen kehittämistarpeesta, niin ELY-keskus ottaa yhteyttä
  • markkinoinnin ammattilainen auttaa tehokkaasti viestien kirkastamisessa ja tuottavimpien keinojen ja kanavien valinnassa – teet lyhyessä ajassa ison osaamis- ja kehittämisloikan markkinoinnin ja viestinnän alueella
  • investointi markkinointiin maksaa itsensä nopeasti takaisin.

ELY-keskus kertoo taitekohdasta seuraavaa:

  • Päättyvän sopimuskauden analyysi- ja konsultointihakemukset tulee jättää viimeistään 9.2.2018. Tämän jälkeen palvelujen hakemiseen tulee sähköisessä asiointipalvelussa katkos eikä uusia hakemuksia siis oteta vastaan.
  • Päättyvän sopimuskauden päätöksenteko päättyy 28.2.2018
  • Päättyvän sopimuskauden hankkeiden tulee käynnistyä maaliskuun 2018 aikana.
  • Hankkeille voidaan myöntää toteutusaikaa enintään  31.8.2018 asti.

Lisätietoja ja hakemuslomakkeen löydät täältä>

Happiradikaali kiinnostaa mediaa

Brändin rakentaminen on tärkeä markkinoinnin keino, joka ei ole vain isojen merkkitavaravalmistajien ulottuvilla. Energiakonsultit insto Oy on rakentanut vuoden ajan kehittämänsä sisäilmapalvelun Happiradikaalin brändiä. Systemaattinen työ erottuvan visuaalisen ilmeen, kohderyhmää aktivoivan kilpailun ja kiinnostavien blogikirjoitusten parissa tuottaa tuloksia: yritys ja sen palvelut ovat saaneet positiivista julkisuutta mediassa ja palvelun myynti on hyvässä vauhdissa.

evida tuli mukaan projektiin, kun konsepti oli suunniteltu. Tehtävänämme oli varmistaa, että kampanjaan sijoitetut investoinnit hyödynnetään tehokkaasti ja pitkäjänteisesti. Markkinoinnin ja viestinnän keinojen integroiminen yhteen toimenpidesuunnitelmaan ja uusien digitaalisten keinojen ja kanavien testaaminen tuottivat erinomaisia tuloksia. Happiradikaali-brändin rakentamista ja julkista keskustelua sisäilma-asioista jatketaan aktiivisesti vuonna 2017.

Lue lisää:
Happiradikaali
#sisäilma  #happiradikaali
Energiakonsultit insto Oy

YritysEspoo ja Espoon Yrittäjät järjestivät myyntiaamun kanssamme

Vedimme yhdessä Caprice Consulting Oy:n Sari Selkälän ja Pisteen paikka Oy:n Marja-Liisa Torniaisen kanssa käytännönläheisen Teematiistai-tapahtuman Innopolissa 13.9. Teematiistait ovat YritysEspoon ja Espoon Yrittäjien verkottamis- ja koulutustilaisuuksia, joista saat tietoa yhdistysten uutiskirjeistä ja verkkosivustolta. Myyntipajan opit kiteytettiin neljään kohtaan:

  1. Ajattele kuin asiakas. Teroita viestisi: miksi asiakkaan pitäisi ostaa juuri sinulta? Puhutko itsestäsi vai asiakkaan tarpeista?
  2. Verkkosivusto on myynnin moottori. Yrityksesi uutiset ovat sen polttoainetta. Laita uutiset tehokkaasti jakoon.
  3. Laita myyntityö kalenteriin. Paraskaan markkinointi ei myy (ellet ole verkkokauppias).
  4. Aloita tänään! Harjoittele. Kuuntele, mitä asiakkaat sanovat. Testaa ja paranna.

YritysEspoo ja Espoon Yrittäjät - Myyntipaja

Tilaisuuden esitysaineistoon pääset kurkistamaan tästä.

Innovation Thursday ja markkinointiklinikka

Tekes järjestää 28.4.2016 Innovation Thursday -tapahtuman, jonka teemana on ”Intuitio vai tieto, kumpi määrää yrittäjän suunnan?”. Julkisuudestakin tunnettu Brand Director Anne Kukkohovi Supermood Ltd:stä kertoo miten viestintä ja intuitio ovat brändin rakennuksen ytimessä. Yrittäjä Leena Mäkijärvi puhuu aiheesta intuitio-intentio-inspiraatio ja antaa vinkkejä siitä, miten yrittäjä pystyy hyödyntämään näitä liiketoiminnassan.

evidan Sari Olsio on tavattavissa tapahtumassa asiantuntijana luento-osuuden jälkeen järjestettävissä yrityskohtaisissa klinikkatapaamisissa. Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Tervetuloa!

Lisätietoa tapahtumasta ja ilmoittautuminen

Markkinoinnin salainen ainesosa

Oletko tuskaillut sen kanssa, miten tekisit yrityksestäsi kiinnostavamman asiakkaiden silmissä? Tietotulva tuntuu vievän asiakkaat mukanaan eikä oma viesti erotu miljoonan muun keskeltä.

Ehkä kysymys onkin aivan väärä.

Sen sijaan kannattaisi yksinkertaisesti pohtia:

”Kuinka voin olla avuksi?”

Aidosti asiakasta auttavan yrityksen ääni erottuu massasta ja pääsee läpi.

Tähän eivät kuitenkaan kovin monet markkinoijat vielä pysty, jotain puuttuu. Markkinoinnista monesti puuttuva salainen ainesosa on rohkeus. Vaatii rohkeutta antaa jotakin arvokasta ja luottaa siihen, että asiakkaat palkitsevat yrityksen pidemmällä aikavälillä. Vaatii rohkeutta olla konstailematon viljelijä eikä ahne metsästäjä.

Ollaan siis entistä rohkeampia auttamaan asiakkaitamme ensi vuonna. Vaikkapa sisältömarkkinoinnin, tarkkanäköisen asiakaspalvelun ja aktiivisen vuorovaikutuksen keinoin. Avuliasta uutta vuotta!

Suvikaava tavoitti muotisuunnittelijat

Suvikaava on nuori mallimestaripalveluita tarjoava yritys, jonka tavoitteena on hakea kasvua systemaattisen markkinoinnin tuella. Toteutimme yhdessä kehittämishankkeen, jossa kirkastettiin Suvikaavan ydinviestejä ja visuaalista ilmettä sekä testattiin digitaalisen markkinoinnin keinoja yrityksen verkkonäkyvyyden kasvattamiseksi. Lisäksi toteutettiin mallimestaripalveluiden asiakastarpeita kartoittava verkkokysely muotisuunnittelijoille ja vaateteollisuuden tuotantopäälliköille.

Kehittämistyön tuloksena yrityksellä on nyt käytössään tuoretta asiakastietoa ja markkinointirekisteri sekä digitaaliset välineet, joiden avulla yritys kontaktoida potentiaalisia asiakkaitaan ja luoda liikennettä verkkosivustolleen.

Lisäksi laadittiin markkinoinnin vuosisuunnitelma, jonka avulla varmistetaan että markkinointitoimenpiteet tulevat toteutetuksi suunnitelmallisesti pitkin vuotta.

Suvikaavan markkinointi otti ison loikan eteenpäin. Tulokset alkoivat heti näkyä yhteydenottoina, joten on itsestään selvää että jatkan markkinointia suunnitelman mukaisesti ja testaan uusia keinoja ja kanavia sitä mukaa kun tuloksia kertyy, kertoo yrittäjä, mallimestari Suvi Virtanen kehittämistyön tuloksista.

Tutustu yritykseen: www.suvikaava.fi

Cybricon Oy rakentaa tunnettuuttaan ihmislähtöisen tietoturvan asiantuntijana

Jopa 90% tietoturvavahingoista johtuu käyttäjistä, kertoo Cybricon Oy, tietoturvajohtamisen asiantuntija.

Tietoturva on tällä hetkellä mediaa, yrityksiä ja yhteisöjä kiinnostava aihe. Cybricon Oy haluaa vastata haasteeseen ja rakentaa tunnettuuttaan aiempaa systemaattisemmin. Markkinoinnin ja viestinnän kehittämiskumppaniksi yritys valitsi evidan.

Kehittämistyön tavoitteena oli yrityksen pääviestien selkiyttäminen ja palveluiden uudenlainen paketointi asiakaslähtöisesti. Kehittämistyötä tehtiin hankkeessa toteutetun asiakastarvekartoituksen pohjalta. Yhteistyön toisena tavoitteena oli käynnistää systemaattinen markkinointi- ja viestintäprosessi. Tätä varten testattiin yritykselle uusia markkinointi- ja viestintäkanavia sekä laadittiin kustannustehokas markkinoinnin ja viestinnän vuosisuunnitelma.

Kehittämiseen käytetty aika ja raha maksavat itsensä nopeasti takaisin, toteaa Cybricon Oy:n toimitusjohtaja Jörgen Jansson. Asiakkaita kiinnostavat viestit, ketterät markkinointikeinot ja mediajulkisuus avaavat ovia ja tehostavat myyntityötä merkittävästi.

Lisätietoja:

Cybricon Oy:n toimitusjohtaja Jörgen Jansson
http://www.cybricon.fi/yhteystiedot/

Cybricon Oy ja ihmislähtöinen tietoturva mediassa
http://www.cybricon.fi/media/

Oppidoo Oy:n lanseerausmarkkinointi

Koulutusalan yritys Oppidoo Oy on kehittänyt lasten päivähoitoon uudenlaisen kielenopetuksen menetelmän. Uuden palvelun lanseerausmarkkinointi suunniteltiin yhdessä evidan kanssa.

Markkinoinnin kehittämishankkeentavoitteena oli keskittää yrityksen myynti- ja markkinointipanokset aiempaa tarkemmin rajattuun kohderyhmään ja palvelukokonaisuuteen sekä suunnitella uuden MeaLingua-palvelun lanseeraus.

Uusi  menetelmä on herättänyt kiinnostusta niin päivähoidon ammattilaisten, vanhempien kuin mediankin piirissä.

Lue lisää:
Oppidoo Oy
Tiedote: Uusi menetelmä lasten kieltenopetukseen päivähoidossa
Oppidoon toimitusjohtaja Mari Laurenius Yle Puheen iltapäivässä

Renesanssiyrittäjyyttä uuteen vuoteen

Renessanssiyrittäjyys tarkoittaa intohimoista monialaisuutta ja osaamisen luovaa kohdistamista. Renessanssiyrittäjän erottaa se, että häntä ajaa tarve tehdä ”omaa juttua”. Yrittäjä hakee koko ajan töiltään sopivuutta eli sitä, että yritystoiminta vastaa yrittäjän tietoja, taitoja, verkostoja, elämäntilannetta, arvoja ja piileviä kykyjä. ”Kun yrittäjä tuntee, että jokin uusi toimintamalli tai aktiviteetti sopii hänelle, hän sitoutuu siihen yhä syvemmin, ja tuloksena on intohimoinen projekti”, kuvailee ilmiötä tänä syksynä julkaistu Markko Hämäläisen väitöskirja.

Ilman tutkimustakin näkee, että menestyvät yrittäjät ja yrittäjähenkiset ihmiset ovat asiaansa intohimoisesti paneutuvia, itseensä luottavia moniosaajia. Erinomaisia esimerkkejä löytyy läheltä: kielenopetusta lastenhoitoon, mentaalivalmennusta golfareille, arvotekstiilejä korjaava sisustusliike, villivihanneksia Kreetalla ja DVD:llä.

Uuden vuoden kynnyksellä toivonkin, että jokainen meistä löytää renesanssiyrittäjän itsestään ja onnistuu rakentamaan itselleen sopivan työn – sen myötä syntyy paitsi uudenlaista imua työhön, myös upeita tuotteita ja palveluita meille kuluttajille ja B2B-asiakkaille.

Lisätietoja:
Renaissance Entrepreneurship: A Grounded Theory of Entrepreneurial Recycling
Renessanssi-yrittäjyys: uusi teoria yritteliäästä kierrättämisestä

Kiinnostuitko?

Kielenopetusta lastenhoitoon
Mentaalivalmennusta golfareille
Arvotekstiilejä korjaava sisustusliike
Villivihannekset

 

Hanke viestii -tiimi bloggaa ja palvelee

evida on mukana Hanke viestii -tiimissä, joka tarjoaa hankkeisiin viestinnän osaamista, yhdessä tekemistä, markkinointiajattelua ja aitoa asiakasymmärrystä.

Idea hankkeiden palvelemisesta syntyi, kun kolme alan yritystä kohtasi toisensa InnoOmnian katon alla. Kävi ilmi, että kaikki teemme töitä hankkeiden kanssa ja meille yhteistä on halu palvella asiakkaitamme koko ajan paremmin.Tiimin asiantuntijat ovat olleet mukana kymmenien hankkeiden viestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa ja miellä on yhteensä yli 15 vuoden viestintäalan yrittäjäkokemus.

Blogista on tarkoitus rakentaa hankeviestinnän kanssa töitä tekevien keskusteluareena, leikekirja ja tietopankki.

Onko sinulla mielessäsi mielenkiintoinen tutkimustulos, tosielämän tarina tai kollegoille arvokas vinkki jaettavaksi? Tervetuloa vierailemaan blogissamme joko kirjoittajana tai haastateltavana! Etsimme aktiivisesti lukijoitamme kiinnostavia aiheita.