Kolmas ikä median ja markkinoijien haasteena

Yhteiskuntamme keski- ikä nousee. Seniorikansalaiset muodostavat nopeimmin kasvavan kohderyhmän, jonka yhä useampi markkinoija haluaa tavoittaa uudenlaisilla tuotteilla, palveluilla ja viesteille.

Vastataksemme asiakkaidemme tarpeisiin ymmärtää tätä kohderyhmää syvällisemmin olemme avannet Kohderymätoimisto Kolmas ikä -palvelun. Tiimimme tarjoaa monialaista kohderyhmäosaamista sekä korkealaatuisia kehittämis- ja viestintäpalveluita B2C-toimialoille, joiden kohderyhmänä on nopeasti kasvava ruuhkavuodet ohittaneiden kuluttajien joukko. Kohderyhmätoimisto Kolmas ikäauttaa yrityksiä näkemään kohderyhmässä piilevät mahdollisuudet ja löytämään asiat, jotka sitä koskettavat ja saavat toimimaan. Autamme puhumaan vastaanottajaa kiinnostavista asioista vastaanottajan kielellä.

Kohderyhmätoimisto Kolmas ikä on evidan, arvo2 Oy:n ja mainostoimisto Redland Oy:n yhteishanke, jossa asiantuntijana toimii KTT Maria Suokannas.