Cybricon Oy rakentaa tunnettuuttaan ihmislähtöisen tietoturvan asiantuntijana

Jopa 90% tietoturvavahingoista johtuu käyttäjistä, kertoo Cybricon Oy, tietoturvajohtamisen asiantuntija.

Tietoturva on tällä hetkellä mediaa, yrityksiä ja yhteisöjä kiinnostava aihe. Cybricon Oy haluaa vastata haasteeseen ja rakentaa tunnettuuttaan aiempaa systemaattisemmin. Markkinoinnin ja viestinnän kehittämiskumppaniksi yritys valitsi evidan.

Kehittämistyön tavoitteena oli yrityksen pääviestien selkiyttäminen ja palveluiden uudenlainen paketointi asiakaslähtöisesti. Kehittämistyötä tehtiin hankkeessa toteutetun asiakastarvekartoituksen pohjalta. Yhteistyön toisena tavoitteena oli käynnistää systemaattinen markkinointi- ja viestintäprosessi. Tätä varten testattiin yritykselle uusia markkinointi- ja viestintäkanavia sekä laadittiin kustannustehokas markkinoinnin ja viestinnän vuosisuunnitelma.

Kehittämiseen käytetty aika ja raha maksavat itsensä nopeasti takaisin, toteaa Cybricon Oy:n toimitusjohtaja Jörgen Jansson. Asiakkaita kiinnostavat viestit, ketterät markkinointikeinot ja mediajulkisuus avaavat ovia ja tehostavat myyntityötä merkittävästi.

Lisätietoja:

Cybricon Oy:n toimitusjohtaja Jörgen Jansson
http://www.cybricon.fi/yhteystiedot/

Cybricon Oy ja ihmislähtöinen tietoturva mediassa
http://www.cybricon.fi/media/