Rakennus- ja kiinteistöala markkinoi

Rakennus- ja kiinteistöala on perinteisesti toiminut vahvasti myynnin varassa, kun markkinoinnin ja viestinnän merkitys taas on ollut pienempi. Viime aikoina alan yritykset ovat kuitenkin aktivoituneet hakemaan uusia markkinointikanavia myyntinsä tueksi. Verkkosivuille  tuotetaan  asiakkaille hyödyllistä sisältöä ja testataan uusia keinoja esimerkiksi hakukonelöydettävyyden parantamiseksi, yhteydenottojen lisäämiseksi ja asiakassuhteiden kehittämisen tueksi.

Myös evida on kuluneen vuoden aikana päässyt mukaan  useaan rakennus- ja kiinteistöalan markkinoinnin kehittämisprojektiin. Toimeksiantajina ovat olleet mm:

  • betonirakentamisen tarvikkeiden maahantuonti ja tukku
  • sisäilmapalvelua ja energiakonsultointia tarjoava asiantuntijayritys
  • pientalorakentamiseen tarkoitetun uuden mittatyökalun kehittäjä
  • puuntyöstötarvikkeiden verkkokauppa
  • nopeasti kasvava isännöitsijätoimisto.

Arvo luodaan rakennus- ja kiinteistöalallakin yhdessä asiakkaan kanssa. Markkinoinnin ja viestinnän keinot ovat silta asiakkaan luo, ja liikkeelle pääsee pienilläkin kokeiluilla.