Kotkan kaupungin markkinointistrategia valmistui

evida Oy valittiin elokuussa 2010 yhdessä arvo2 Oy:n ja Design Ilmo Valtonen Oy:n kanssa Kotkan kaupungin kumppaniksi markkinointistrategian kehittämistyöhön. Kaupunki arvosti valintapäätöksessään erityisesti  suunnittelemaamme työskentelymallia, jossa markkinointi vastuutetaan kohderyhmäkohtaisesti.

Saimme Kotkan kaupungin markkinointistrategian valmiiksi suunnitelman mukaisesti joulukuussa. Uusi toimintamalli mahdollistaa strategisen ja operatiivisen yhteiskehittämisen yli organisaatio- ja toimialarajojen.

Case Planera: Uudenlainen henkilökohtaisen projektinhallinnan työkalu

Asiakkaamme Koordinet Oy tarjoaa yhteistyöhankkeiden koordinointipalvelua organisaatioille. Koordinetin tavoitteena oli käyttää yrityksille ja yhteisöille suunnatun palvelun kehittämisestä ja toteutetuista hankkeista kertynyttä osaamistaan yksityishenkilöiden projektinhallinnan tehostamiseen. Jatka lukemista ”Case Planera: Uudenlainen henkilökohtaisen projektinhallinnan työkalu”